wtorek, 24 grudnia 2013

Świąteczne pierniczki ala Mania :)


Z okazji Świąt chciałam pożyczyć wesołych Świąt, ale przede wszystkim chciałam się pochwalić moim pierwszym zderzeniem z barwnikami spożywczymi :)
Otóż do moich rąk trafił barwnik czerwony i zielony - iście świąteczne:) Zrobiłam lukier (jedno białko i tona cukru pudru), podzieliłam na 3 części i do dwóch dodałam odrobinkę, ociupinkę, maleńko barwniczka, a zakoloryzowało w mig! Chyba te barwniki będę miała przez następne 100 lat! Barwniki barwią nie tylko lukier, ale i ręce i język:) Ale nie dają jakiegoś innego posmaku.
 Miałam kupę frajdy :) 
Zobaczcie efekty:



A to coroczna tradycja - pierniczkowa Ona i On - czyli w tym roku narzeczona i narzeczony :D 


No i życzenia :

Serdeczne życzenia radosnych Świąt w cieple rodziny, pięknie pachnącej choinki, zdrowia i energii na co dzień oraz uśmiechu i życzliwości na każdy dzień Nowego Roku!

Smakołyków na stole - życzy Mania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz